Віталій Сторожев

Налаштування контекстної реклами

Пропоную послуги з налаштування контекстної та товарної реклами в пошуковій системі Google.
Працюю в Харкові та віддалено в Україні

hero image
shape image
shape image
shape image
shape image
shape image

Налаштування реклами

Налаштування реклами в Google

Google Ads – це сервіс, що дозволяє розміщувати контекстну рекламу в пошукових результатах Google або на сайтах-партнерах у медійній мережі для просування товарів або послуг.

Послуги

AdWords

Текстові оголошення
Google Adwords

Google AdWords – це дуже швидкий спосіб зацікавити аудиторію та залучити покупців. Ваші оголошення побачать усі цільові користувачі.

Shopping

Товарні оголошення
Google Shopping

Google Shopping – це новий тип рекламних кампаній для інтернет-магазинів, який приносить значно більше продажів, ніж текстові оголошення.

Тарифи

Google AdWords від 2000 грн/пос.

Google Shopping від 3000 грн/пос.

Ведення реклами

Google Ads від 4000 грн/міс.

Віталій Сторожев

PPC спеціаліст

Фахівець з контекстної реклами

Настрою рекламну компанію для просування вашого бізнесу у пошуковій системі. Працюю з усіма інструментами Google Ads. Підключу рекламний кабінет та проконсультую по роботі з ним.

Рекламна компанія потребує постійної уваги. Необхідно стежити за роботою оголошень, показниками ефективності, вартістю кліка та налаштуваннями націлювання.

Налаштування текстових та графічних оголошень, які відображаються в результатах пошукової видачі та сторонніх сайтах контекстно-медійної мережі (КМС).

Вказівка інтересів потенційних клієнтів дозволить звузити охоплення кампанії до вибраних параметрів аудиторії. Така реклама витрачає бюджет ефективніше.

Зберу широке семантичне ядро рекламної компанії. Складу список ВЧ, СЧ, НЧ запитів, включаючи некомерційні запити та мінус-слова.

Проаналізую налаштування рекламної компанії та запропоную рішення для зниження рекламних витрат.

Безкоштовна консультація 24/7

13

Років досвіду

14

Проектів у портфоліо

4

Google сертифікати

+50

Задоволених клієнтів

Причини настроїти контекстну рекламу

Основні переваги контекстної реклами:

Тільки цільова аудиторія

Реклама буде показуватись користувачам, які шукають ваш товар або зацікавлені у ньому.

Платіть за результат

Ви платите тільки коли користувач переходить на сайт або дзвонить вам.

Слідкуйте за рентабельністю

Ви можете перевірити кількість переходів, замовлень, дзвінків або оцінити рентабельність інвестицій у рекламу у будь-який час.

Почати можна з мінімального бюджету

Ви самі вирішуєте скільки готові витратити на залучення клієнтів.

Нові клієнти вже цього тижня

Нові клієнти вже цього тижня

Постійне зростання ефективності

Щомісяця аналізую результати та перерозподіляю бюджет на користь діючих рішень.

Як працює контекстна реклама?

Розглянемо на конкретному прикладі:

1. Людина вводить у рядок пошуку “купити автомобіль”, і система починає відбір інформації.

2. Через кілька секунд пошуковик показує користувачу всі сайти, які відповідають введеному запиту. Близько 70% сайтів будуть містити інформацію про продаж машин і де їх можна купити, а решта 30% – це та сама контекстна реклама.

Такі оголошення знаходяться в основному праворуч від основного списку сайтів або зверху над ним. Такий вид реклами не нав’язливий, тому не викликає негативних емоцій у людей та роздратування. Тим часом контекстна реклама може містити досить корисну інформацію, яка допоможе вирішити проблему конкретного користувача мережі. Цю рекламу часто називають пошуковою.

В основі формування тематичної реклами лежить кілька важливих аспектів:

1. Націлення. У цьому випадку система обробляє контент сторінок, які розглядає користувач мережі, а потім підбирає оголошення, максимально наближені до тексту сторінки.

2. Особливості поведінки користувача. Система відстежує пошукову хронологію користувача, а потім показує відповідні об’яви.

3. Ремаркетинг. Цей інструмент ґрунтується на вивченні поведінки людини. Тобто система аналізує всі дані про користувача та його активність під час перегляду різних товарів та послуг, продуктів, доданих до кошика тощо, а потім підбирає конкретні види оголошень.