Контекстна реклама

Налаштування контекстної реклами

Пропоную послуги з ведення та настроювання контекстної реклами. Працюю з усіма інструментами Google Ads.

hero image
shape image
shape image
shape image
shape image
shape image

Рекламні компанії Google Ads

Контекстна реклама - це інструмент для швидкого залучення цільових клієнтів на свій сайт з пошукової системи.

Найшвидший спосіб зацікавити аудиторію та залучити покупців до товару/послуги. Ваші оголошення побачать усі цільові користувачі.

Тип рекламних кампаній для інтернет-магазинів, який приносить значно більше продажів, ніж текстові оголошення.

Вартість контекстної реклами

Ціна послуги з контекстної реклами залежить від складності та масштабів робіт.

Текстові оголошення

ціна від 2000 грн/пос.

Товарні оголошення

ціна від 3000 грн/пос.

Ведення реклами

ціна від 4000 грн/міс.

Замовити налаштування реклами за 24 години

Замовте налаштування контекстної реклами для швидкого вирішення різних завдань свого бізнесу.

1. Вивчіть вашу тематику, допоможу вибрати стратегію за контекстом.

2. Підбираю пошукові запити, які збільшать конверсію.

3. Складаю інформативні рекламні оголошення.

4. Вставляю до блоку оголошення додаткові посилання.

5. Консультую з питань, що стосуються рекламної кампанії.

Віталій Сторожев

Услуги специалиста по рекламе

Настрою рекламну компанію для просування вашого бізнесу у пошуковій системі. Працюю з усіма інструментами Google. Підключу рекламний кабінет та проконсультую по роботі з ним.

Рекламна компанія потребує постійної уваги. Необхідно стежити за роботою оголошень, показниками ефективності, вартістю кліка та налаштуваннями націлювання.

Налаштування текстових та графічних оголошень, які відображаються в результатах пошукової видачі та сторонніх сайтах контекстно-медійної мережі (КМС).

Вказівка інтересів потенційних клієнтів дозволить звузити охоплення кампанії до вибраних параметрів аудиторії. Така реклама витрачає бюджет ефективніше.

Зберу широке семантичне ядро рекламної компанії. Складу список ВЧ, СЧ, НЧ запитів, включаючи некомерційні запити та мінус-слова.

Проаналізую налаштування рекламної компанії та запропоную рішення для зниження рекламних витрат.

Безкоштовна консультація 24/7

Налаштування та ведення контекстної реклами у Харкові

Підготовка контекстної реклами

Грамотне планування рекламної компанії – запорука її ефективності та досягнення поставлених цілей. Підготовка здійснюється з урахуванням термінів проведення та етапів. Такий підхід дозволяє уникнути додаткових витрат на маркетингові заходи та досягти відмінних результатів. Глибокий аналіз ніші, цільової аудиторії, конкурентів. Технічний аналіз сайту та його юзабіліті. Відсіювання нецільової аудиторії з метою зниження витрат на проведення рекламних кампаній. Оцінка сезонності бізнесу з мінімальним рівнем похибки у процесі аналізу змін трафіку. Складання плану рекламних кампаній у високий сезон. Розробка медіаплану для досягнення поставленої мети.

Запуск контекстної реклами

Запуск рекламної кампанії триває до 3 днів. Грамотне планування на попередньому етапі та швидке впровадження рекламної стратегії дозволяє ефективно залучати аудиторію та миттєво реагувати на попит. Впровадження рекламної стратегії різних каналах із залученню ЦА. Налаштування автоматизованих сервісів, щоб стежити за ефективністю рекламних кампаній та отримати максимальний результат. Встановіть офіційну програму Google для підтримки своєї контекстної реклами.

Ведення контекстної реклами

Щомісячний аналіз рекламних кампаній із урахуванням неконверсійних запитів. Оптимізація бюджету та за необхідності зміна стратегії проведення рекламних заходів. Створення рекламних оголошень, орієнтованих різні ЦА і виявлення кращого, найефективнішого. Аналіз даних Google Analytics. Формування цілей на відвідування сторінок, кліки та заповнення форм, оформлення покупок. Аналіз отриманих даних щодо ефективності роботи сайту та налаштування додаткових видів реклами. Пошук рішень щодо розвитку та модернізації сайту.

Ефективність рекламної компанії

Я систематично повідомляю про результати рекламної кампанії та надаємо інформацію про виконану роботу. По можливості я пов’язую обліковий запис Реклами з обліковим записом Google Analytics, де ви можете постійно перевіряти результати ефективності реклами в пошуковій мережі. Працюю прозоро – я хочу, щоб ви знали про мої дії та мали міцну основу, мені довіряти. Допомагаю у правильному налаштуванні рекламних параметрів та даю пропозиції щодо покращення обраної рекламної стратегії.

Хто може замовити контекстну рекламу

Замовити контекстну рекламу може будь-яка людина, що має локальний бізнес у Харкові:

Індивідуальний підприємець, який надає різні послуги або займається продажем товарів через власний інтернет-магазин.

Оффлайн або онлайн-магазин, що реалізує продукцію через сайт в інтернеті.

Велика фірма-виробник, дистриб’ютор, щоб підвищити власну впізнаваність, знайти партнерів, сформувати гарний імідж у Харкові чи по всій Україні.

Переваги контекстної реклами Google Ads

Тільки цільова аудиторія

Реклама буде показуватись користувачам, які шукають ваш товар або зацікавлені у ньому.

Платіть за результат

Ви платите тільки коли користувач переходить на сайт або дзвонить вам.

Слідкуйте за рентабельністю

Ви можете перевірити кількість переходів, замовлень, дзвінків або оцінити рентабельність інвестицій у рекламу у будь-який час.

Почати можна з мінімального бюджету

Ви самі вирішуєте скільки готові витратити на залучення клієнтів.

Нові клієнти вже цього тижня

Нові клієнти вже цього тижня

Постійне зростання ефективності

Щомісяця аналізую результати та перерозподіляю бюджет на користь діючих рішень.

Як працює контекстна реклама (PPC)

Розглянемо на конкретному прикладі:

1. Людина вводить у рядок пошуку «налаштувати контекстну рекламу в Харкові» і система починає відбір інформації.

2. Через кілька секунд пошуковик показує користувачу всі сайти, які відповідають введеному запиту. Близько 70% сайтів будуть містити інформацію про контекстну рекламу і де її можна замовити, а решта 30% – це та сама контекстна реклама.

Такі оголошення знаходяться в основному праворуч від основного списку сайтів або зверху над ним. Такий вид реклами не нав’язливий, тому не викликає негативних емоцій у людей та роздратування. Тим часом контекстна реклама може містити досить корисну інформацію, яка допоможе вирішити проблему конкретного користувача мережі. Цю рекламу часто називають “пошуковою рекламою”.

В основі роботи контекстної реклами (РРС) лежить кілька важливих аспектів:

1. Націлення. У цьому випадку система обробляє контент сторінок, які розглядає користувач мережі, а потім підбирає оголошення, максимально наближені до тексту сторінки.

2. Особливості поведінки користувача. Система відстежує пошукову хронологію користувача, а потім показує відповідні об’яви.

3. Ремаркетинг. Цей інструмент ґрунтується на вивченні поведінки людини. Тобто система аналізує всі дані про користувача та його активність під час перегляду різних товарів та послуг, продуктів, доданих до кошика тощо, а потім підбирає конкретні види оголошень.

Питання щодо контекстної реклами

Скільки коштує контекстна реклама?

Вартість налаштування контекстної реклами встановлюється індивідуально. На ціну впливають конкуренція в ніші, кількість сторінок, що рекламуються, кількість ключових слів, очікувана позиція в пошуковій видачі. Вартість залученого клієнта залежить від особливостей та ставок, встановлених конкурентами.

Що входить у ведення контекстної реклами?

Ведення реклами включає вибір маркетингових інструментів та складання стратегії щодо їх застосування. Я налаштовую і запускаю рекламну кампанію, аналізую її ефективність, вношу зміни для підвищення результативності інструменту та контролюю ставки.

Як швидко відбувається запуск реклами?

На налаштування та запуск рекламної кампанії необхідно від 24 годин до 5 робочих днів. Наступний тиждень відводиться на збір даних та аналіз ефективності. Через 10-14 днів після запуску реклама демонструє максимальну результативність.