Контекстна реклама
- це інструмент для швидкого залучення цільових клієнтів на свій сайт із пошукової системи.
- це інструмент для швидкого залучення цільових клієнтів на свій сайт із пошукової системи.
Настрою рекламну компанію для просування вашого бізнесу у пошуковій системі. Працюю з усіма інструментами Google. Підключу рекламний кабінет та проконсультую по роботі з ним.
Рекламна компанія потребує постійної уваги. Необхідно стежити за роботою оголошень, показниками ефективності, вартістю кліка та налаштуваннями націлювання.
Налаштування текстових та графічних оголошень, які відображаються в результатах пошукової видачі та сторонніх сайтах контекстно-медійної мережі (КМС).
Вказівка інтересів потенційних клієнтів дозволить звузити охоплення кампанії до вибраних параметрів аудиторії. Така реклама витрачає бюджет ефективніше.
Зберу широке семантичне ядро рекламної компанії. Складу список ВЧ, СЧ, НЧ запитів, включаючи некомерційні запити та мінус-слова.
Проаналізую налаштування рекламної компанії та запропоную рішення для зниження рекламних витрат.
Вартість налаштування контекстної реклами встановлюється індивідуально. На ціну впливають конкуренція в ніші, кількість сторінок, що рекламуються, кількість ключових слів, очікувана позиція в пошуковій видачі. Вартість залученого клієнта залежить від особливостей та ставок, встановлених конкурентами.
Ведення реклами включає вибір маркетингових інструментів та складання стратегії щодо їх застосування. Я налаштовую та запускаю рекламну кампанію, аналізую її ефективність, вношу зміни для підвищення результативності інструменту та контролюю ставки.
На налаштування та запуск рекламної кампанії необхідно від 24 годин до 5 робочих днів. Наступний тиждень відводиться на збір даних та аналіз ефективності. Через 10-14 днів після запуску реклама демонструє максимальну результативність.
© Виталий Сторожев