
Контекстна реклама
Контекстна реклама – це оголошення, які відображаються з результатами пошукової видачі у відповідь на запит користувача.

Клієнти вже шукають Вас! Покажіть їм рекламу.
Обирайте рекламний інструмент Google Ads

Текстові оголошення
Google Adwords – це сервіс, що дозволяє розміщувати контекстну рекламу в пошукових результатах Google або на сайтах-партнерах у медійній мережі для просування товарів або послуг.

Товарні оголошення
Google Shopping – це сервіс, призначений для реклами інтернет-магазинів. Завдяки йому користувачі можуть легко знаходити товари та порівнювати ціни, не переходячи на сайт рекламодавців.
Налаштування та ведення реклами
Тарифи на послуги РРС-фахівця

Налаштування Google AdWords – від 1500 грн/пос.
Налаштування Google Shopping — від 2500 грн/пос.
Ведення Google Shopping — від 5000 грн/міс.
Ведення Google AdWords — від 3000 грн/міс.
Послуги PPC спеціаліста
Фахівець контекстної реклами
Причини замовити Google рекламу
Основні переваги контекстної реклами:
Тільки цільова аудиторія
Реклама буде показуватись користувачам, які шукають ваш товар або зацікавлені у ньому.
Платіть за результат
Ви платите тільки коли користувач переходить на сайт або дзвонить вам.
Слідкуйте за рентабельністю
Ви можете перевірити кількість переходів, замовлень, дзвінків та оцінити рентабельність інвестицій у рекламу.
Почати можна з мінімального бюджету
Ви самі вирішуєте скільки готові витратити на залучення клієнтів.
Нові клієнти вже цього тижня
Налаштування рекламної кампанії триває від 3 днів.
Постійне зростання ефективності
Щомісяця аналізую результати та перерозподіляю бюджет на користь діючих рішень.

Як працює контекстна реклама?
Розглянемо на конкретному прикладі:
- Людина вводить у рядок пошуку “купити автомобіль”, і система починає відбір інформації.
- Через кілька секунд пошуковик показує користувачеві всі сайти, які відповідають введеному запиту. Близько 70% сайтів будуть містити інформацію про продаж машин і де їх можна купити, а решта 30% – це та сама контекстна реклама.
Такі оголошення знаходяться в основному праворуч від основного списку сайтів або зверху над ним. Такий вид реклами не нав’язливий, тому не викликає негативних емоцій у людей та роздратування. Тим часом контекстна реклама може містити досить корисну інформацію, яка допоможе вирішити проблему конкретного користувача мережі. Цю рекламу часто називають пошуковою.
В основі формування тематичної реклами лежить кілька важливих аспектів:
- Націлення. У цьому випадку система обробляє контент сторінок, які розглядає користувач мережі, а потім підбирає оголошення, максимально наближені до тексту сторінки.
- Особливості поведінки користувача. Система відстежує пошукову хронологію користувача, а потім показує відповідні об’яви.
- Ремаркетинг. Цей інструмент ґрунтується на вивченні поведінки людини. Тобто система аналізує всі дані про користувача та його активність під час перегляду різних товарів та послуг, продуктів, доданих до кошика тощо, а потім підбирає конкретні види оголошень.
Важливо! Партнерська мережа будь-якої контекстної реклами включає лише надійні ресурси. Усі сайти, які вказані у списку, ретельно перевіряються пошуковою системою, тому повністю відповідають встановленим нормам та стандартам. Система не прийме до Партнерської мережі сайти з неякісним контентом або проекти, створені лише з метою заробляння грошей.