Контекстна реклама

Контекстна реклама – це оголошення, які відображаються з результатами пошукової видачі у відповідь на запит користувача.

Клієнти вже шукають Вас! Покажіть їм рекламу.

Обирайте рекламний інструмент Google Ads

Текстові оголошення

Google Adwords – це сервіс, що дозволяє розміщувати контекстну рекламу в пошукових результатах Google або на сайтах-партнерах у медійній мережі для просування товарів або послуг.

Товарні оголошення

Google Shopping – це сервіс, призначений для реклами інтернет-магазинів. Завдяки йому користувачі можуть легко знаходити товари та порівнювати ціни, не переходячи на сайт рекламодавців.

Налаштування та ведення реклами

Тарифи на послуги РРС-фахівця

Налаштування Google AdWords – від 1500 грн/пос.

Налаштування Google Shopping — від 2500 грн/пос.

Ведення Google Shopping — від 5000 грн/міс.

Ведення Google AdWords — від 3000 грн/міс.

Послуги PPC спеціаліста

Фахівець контекстної реклами

Запуск реклами
Настрою рекламну компанію для просування вашого бізнесу у пошуковій системі. Працюю з усіма інструментами Google Ads. Підключу рекламний кабінет та проконсультую по роботі з ним.
Ведення рекламної компанії
Рекламна компанія потребує постійної уваги. Необхідно стежити за роботою оголошень, показниками ефективності, вартістю кліка та налаштуваннями націлювання.
Контекстно-медійна мережа
Налаштування текстових та графічних оголошень, які відображаються в результатах пошукової видачі та сторонніх сайтах контекстно-медійної мережі (КМС).
Налаштування аудиторії
Вказівка інтересів потенційних клієнтів дозволить звузити охоплення кампанії до вибраних параметрів аудиторії. Така реклама витрачає бюджет ефективніше.
Збір семантики
Зберу широке семантичне ядро для рекламної компанії. Складу список ВЧ, СЧ, НЧ запитів, включаючи некомерційні запити та мінус-слова.
Оптимізація бюджету
Проаналізую налаштування рекламної компанії та запропоную рішення для зниження рекламних витрат.

Причини замовити Google рекламу

Основні переваги контекстної реклами:

Тільки цільова аудиторія

Реклама буде показуватись користувачам, які шукають ваш товар або зацікавлені у ньому.

Платіть за результат

Ви платите тільки коли користувач переходить на сайт або дзвонить вам.

Слідкуйте за рентабельністю

Ви можете перевірити кількість переходів, замовлень, дзвінків та оцінити рентабельність інвестицій у рекламу.

Почати можна з мінімального бюджету

Ви самі вирішуєте скільки готові витратити на залучення клієнтів.

Нові клієнти вже цього тижня

Налаштування рекламної кампанії триває від 3 днів.

Постійне зростання ефективності

Щомісяця аналізую результати та перерозподіляю бюджет на користь діючих рішень.

Як працює контекстна реклама?

Розглянемо на конкретному прикладі:

  1. Людина вводить у рядок пошуку “купити автомобіль”, і система починає відбір інформації.
  2. Через кілька секунд пошуковик показує користувачеві всі сайти, які відповідають введеному запиту. Близько 70% сайтів будуть містити інформацію про продаж машин і де їх можна купити, а решта 30% – це та сама контекстна реклама.

Такі оголошення знаходяться в основному праворуч від основного списку сайтів або зверху над ним. Такий вид реклами не нав’язливий, тому не викликає негативних емоцій у людей та роздратування. Тим часом контекстна реклама може містити досить корисну інформацію, яка допоможе вирішити проблему конкретного користувача мережі. Цю рекламу часто називають пошуковою.

В основі формування тематичної реклами лежить кілька важливих аспектів:

  1. Націлення. У цьому випадку система обробляє контент сторінок, які розглядає користувач мережі, а потім підбирає оголошення, максимально наближені до тексту сторінки.
  2. Особливості поведінки користувача. Система відстежує пошукову хронологію користувача, а потім показує відповідні об’яви.
  3. Ремаркетинг. Цей інструмент ґрунтується на вивченні поведінки людини. Тобто система аналізує всі дані про користувача та його активність під час перегляду різних товарів та послуг, продуктів, доданих до кошика тощо, а потім підбирає конкретні види оголошень.

Важливо! Партнерська мережа будь-якої контекстної реклами включає лише надійні ресурси. Усі сайти, які вказані у списку, ретельно перевіряються пошуковою системою, тому повністю відповідають встановленим нормам та стандартам. Система не прийме до Партнерської мережі сайти з неякісним контентом або проекти, створені лише з метою заробляння грошей.